Divulgació científica amb els cinc sentits
Més de 500 piulades confirmen l’èxit de la segona edició del Campus Gutenberg
Rubén Permuy (ACCC). Sempre he cregut que quan el resultat d’una iniciativa és bo, és més complicat superar-lo en cas de repetir l’experiència. L’Observatori de la Comunicació Científica de la Universitat Pompeu Fabra (OCC-UPF) m’ha dut la contrària i ha obtingut un rotund -la hipèrbole és producte de les opinions positives abocades per alguns participants- èxit en la segona edició del Campus Gutenberg. L’esdeveniment es confirma com una de les cites de referència a l’Estat si d’analitzar la comunicació científica es tracta. «Hem passat de 300 a més de 400 inscrits», va indicar Gema Revuelta, sotsdirectora de l’OCC-UPF, a l’acte de presentació. A això cal sumar-hi les més de 500 aportacions de 140 caràcters a Twitter que van fer pujar a la llista dels Trending Topics, com ja va passar en la primera edició del Campus, l’etiqueta #CGutenberg.