Xartec Salut cerca Responsable de Comunicació

La Xarxa de Tecnologies de la Salut (Xartec Salut) està formada per 81 grups de recerca de Catalunya que pertanyen a 23 institucions diferents (universitats, hospitals, centres tecnològics…). Té com a objectiu ser un catalitzador de la I+D+i en el camp de les tecnologies de la salut a Catalunya, fomentant l’intercanvi de coneixements i la transferència de tecnologia entre els grups de recerca, les institucions, els hospitals i les empreses. A més, té com a objectiu crear i impulsar noves empreses emergents innovadores, oferint eines més eficients per a la transferència de tecnologia amb un major impacte econòmic i social.

Xartec Salut té com a objectiu reduir la bretxa entre la recerca i l’impacte al mercat, generant eines que facilitin l’arribada de tecnologies que abordin les necessitats del món de la salut. La idea és avançar proporcionant respostes més eficients en termes de demanda, responent a la velocitat del mercat i ajustades a les necessitats reals de l’usuari / pacient.

Missió:

Serà la persona responsable de les comunicacions internes i externes de Xartec Salut en conjunt, gestionant totes les comunicacions internes i externes de la xarxa. Les seves decisions sovint implicaran tota l’organització.

Sota la supervisió directa de la direcció, serà responsable de la implementació de les activitats acordades de manera proactiva, i serà responsable de gestionar la comunicació de la xarxa.

Funcions:

  • Gestionar la comunicació interna i externa de la xarxa, incloent els perfils de CREB.
  • Gestionar i generar contingut, material i produccions audiovisuals a les xarxes socials, mantenir una política d’interacció amb l’audiència objectiu, mantenint els perfils de les xarxes socials actualitzats.
  • Gestionar campanyes de comunicació digital. Realitzar la revisió, disseny i gestió de les comunicacions internes i externes, així com les estratègies de comunicació de l’entitat i avaluar-les, corregir-les i millorar-les si és necessari.
  • Establir i revisar els objectius (juntament amb els òrgans de govern) que la xarxa vol assolir en termes de comunicació i establir les eines i estratègies que s’utilitzaran per aconseguir-los, així com donar suport a l’elaboració i revisió dels Plans d’Acció i Informes Anuals.
  • Implicar tots els grups de la xarxa i els seus programes de valorització en la estratègia de comunicació de la xarxa, sensibilitzant-los sobre la seva importància.
  • Dinamitzar i supervisar les tasques de premsa i/o gestió de les relacions de la xarxa amb els mitjans de comunicació, gestionant les relacions institucionals i públiques de l’institució.
  • Ser responsable del disseny i la redacció dels informes de la xarxa.
  • Ser responsable de la recopilació i difusió dels indicadors d’assistència i participació en els esdeveniments organitzats per la xarxa.
  • Donar suport al director de l’Oficina de Promoció i Gestió en aspectes organitzatius i específics de finançament.

Requisits i competències tècniques:

  • Eines bàsiques d’oficina (paquet de Microsoft Word), paquets estadístics (SPSS) i certs coneixements de programació.
  • Xarxes socials.
  • Coneixement d’eines de producció audiovisual (Canva, programes d’edició de vídeo), coneixement de Photoshop és un avantatge. WordPress (LinkedIn, Twitter, entre d’altres).

Competències organitzatives:

  • Habilitats comunicatives a nivell oral i escrit.
  • Habilitat per organitzar i gestionar el temps.
  • Professional, accessible i habilidos en compartir idees.
  • Capacitat per treballar en equip, iniciativa i capacitat de resolució de problemes.

Competències funcionals:

  • Creativitat, curiositat i capacitat per resoldre problemes.
  • Capacitat per treballar en un equip.

Educació requerida:

  • Grau i/o màster en Comunicació i/o Mitjans Digitals, Multimèdia, Publicitat i Relacions Públiques o altres graus relacionats.

Experiència professional:

  • Experiència en comunicació en xarxes socials, web i digitals.
  • Experiència en comunicació i difusió científica.
  • Experiència demostrable de comunicació amb agents externs.
  • Experiència demostrable en entorns empresarials, startups o altament innovadors.
  • Experiència demostrable d’escriptura precisa, concisa i persuasiva sobre conceptes tecnològics complexos per a múltiples audiències.
  • Experiència prèvia amb eines de difusió de campanyes digitals (Ex: Mailchimp).
  • Es valorarà el coneixement del sector HealthTech a Catalunya o l’ecosistema emprenedor, startups.

Informació i sol·licitud:

Presenteu la sol·licitud formal al Requisit Tècnic de Grau Mig de Suport a la Recerca 150-918-035 Centre de Recerca en Enginyeria Biomèdicahttps://seuelectronica.upc.edu/ca/Tramits/Convocatoria_contractacio_personal_PTGAS_realitzacio_activitats_cientificotecniques

(Presentar sol·licitud – Tramita – Resolució 001_SP_UCT-2024-994/87; – Plaça 150-918-035).

Les sol·licituds haurien d’incloure els següents documents:

  • Una carta de presentació especificant com la vostra experiència i interessos es corresponen amb el lloc de treball ofert.
  • Un currículum que inclogui el nivell de competència en anglès, nacionalitat, requisits de visat, data de naixement, resum de l’experiència i llista de publicacions.
  • Certificats dels graus de Llicenciatura i Màster.

El procés de selecció està obert fins al 11 de març de 2024.

Els incidents que puguin sorgir durant el registre de la sol·licitud han de ser notificats a l’adreça de correu electrònic: concursos.psr@upc.edu

L’oferta:

  • El candidat o candidata seleccionat idealment començarà el 1 d’abril de 2024.
  • Un salari d’aproximadament 31.613,14 € bruts anuals.
  • Un ecosistema destacat de recerca i innovació dins del CREB.
  • Viure a Barcelona, una ciutat moderna amb moltes oportunitats d’innovació en el sector HealthTech. Un ambient de treball jove, dinàmic i divertit amb esdeveniments socials.

Les organitzacions:

La Universitat Politècnica de Catalunya és una institució pública de recerca i educació superior en els àmbits de l’enginyeria, l’arquitectura, les ciències i la tecnologia; i una de les principals universitats tècniques d’Europa. Cada any, més de 6.000 estudiants de grau i màster i més de 500 estudiants de doctorat es graduen. La UPC té una alta taxa d’ocupació de graduats: el 93% dels seus graduats estan treballant i el 76% troben feina en menys de tres mesos. La UPC és la universitat espanyola que ha obtingut més projectes del marc Horizon 2020.

Des de 1983, el Centre de Recerca en Enginyeria Biomèdica (CREB) de la UPC ha servit les necessitats de recerca, desenvolupament tecnològic, innovació i transferència de coneixements d’empreses, hospitals i institucions relacionades amb el camp de les tecnologies de la salut. El seu personal multidisciplinari inclou més de 80 investigadors, metges i graduats en enginyeria i altres disciplines. Elsseus equips de recerca i les seves instal·lacions es troben al cor del campus de la UPC, donant solució a qualsevol necessitat o demanda del camp biomèdic. La seva recerca aplicada està organitzada en set àrees de recerca: Biomaterials; Biomedical Signals and Systems; Dosimetry and Medical Radiation; Computer Graphics; Biomechanical Engineering; Robotics and Vision; i Instrumentation and eHealth. Des d’aquestes àrees donen suport i promouen la innovació i la col·laboració, així com l’excel·lència en la recerca, la beca i la formació.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *