Una nova publicació de Jordi A. Jauset, escriptor, músic i divulgador científic, amb relació amb la música i su Influència.
És una obra dirigida als professionals i estudiants de publicitat i màrqueting, així com a tots aquells interessats en aquesta temàtica. No és un treball acadèmic ni pretén ser un exhaustiu manual de consulta. Amb un llenguatge divulgatiu, conservant el rigor acadèmic, s’exposa què és i en què es basa el Neuromarketing i fins a quin punt els estímuls sonors i / o musicals poden arribar a influir en la decisió de compra del potencial consumidor.
El llibre està dividit en quatre capítols: el primer tracta sobre el Neuromarketing, els seus objectius i es descriuen les seves tècniques. El capítol segon està dedicat a la interacció música-cervell: es reflexiona sobre la música i la seva influència emocional. Es descriuen processos cerebrals propis de la neurociència, però imprescindibles per a comprendre en tota la seva magnitud com ens afecta la música. El capítol tercer es dedica a aspectes pràctics: la música en publicitat i el àudio branding, o logos sonors, que últimament està experimentant certa expansió. Es comenten quins són els efectes dels paràmetres musicals i s’exposen alguns exemples d’implantació de la música en diversos establiments. El capítol quart detalla diverses investigacions i mostra exemples de notícies aparegudes en els mitjans de comunicació en relació amb el Neuromarketing. La obra es completa amb un extens annex sobre el cervell, el sistema límbic i els neurotransmissors, que ajudaran al lector a comprendre en tota la seva magnitud les respostes emocionals, en particular, les derivades dels estímuls musicals.
La publicació es pot adquirir directament a la pàgina web de l’autor i/o a les llibreries més importants, a partir del proper mes de febrer.
Editorial LETRAME ISBN 978-84-18186-24-0
PVP 20€ (paper) i 10€ (digital)