L’Institut de Recerca Vall d’Hebron (VHIR) cerca tècnic/a de comunicació

La Unitat de Comunicació de l’Institut de Recerca Vall d’Hebron (VHIR) forma part de la Direcció de Comunicació, Estratègia Corporativa i Atenció Ciutadana del Campus de l’Hospital Vall d’Hebron de Barcelona, i té com a objectiu principal donar a conèixer la recerca que es fa a la Vall d’Hebron, en tots els seus àmbits i totes les seves formes. D’una banda, explica a la societat, a través de la seva pàgina web, les xarxes socials i els mitjans en general, els principals avenços científics dels seus investigadors i investigadores, així com les fites de I ‘institució. Ho fa mitjançant notes de premsa i conferències, entrevistes, vídeos i campanyes de comunicació, a més de material divulgatiu escrit i audiovisual.

D’altra banda, comunica internament la recerca, publicacions i activitats del nostre personal investigador a tot el Campus, a través de comunicats interns, internet i xarxes socials. També elabora la Memòria Científica, una eina institucional essencial que recull anualment la producció científica de l’Institut de Recerca Vall d’Hebron (VHIR), també en versió multimèdia.

La unitat contribueix a la internacionalització de la institució mitjançant la producció de tota la informació en anglès i l’establiment d’una relació més estreta amb els mitjans de comunicació internacionals.

Finalment, organitza actes institucionals, seminaris científics, tallers i la conferència anual, però també duu a terme accions de divulgació per a acostar a la societat el que fan els investigadors i les investigadores al VHIR. Per a això, participa en exposicions i organitza actes de portes obertes i altres activitats, perquè la societat, especialment la gent més jove, conegui la recerca i es sensibilitzi.

Actualment cerca tècnic/a en Comunicació – baixa de maternitat (7 mesos aproximadament) amb les següents característiques:

FORMACIÓ I QUALIFICACIONS

  • Llicenciatura en Periodisme o en Ciències de la Salut amb un postgrau en Comunicació Científica.

EXPERIÈNCIA I CONEIXEMENTS

Requerit:

▪ Excel·lents habilitats escrites: 1-2 anys d’experiència professional en la redacció de textos científics en català, castellà i anglès (s’avaluarà el nivell).
▪ Coneixement de l’estratègia de Recursos Humans per a personal investigador (HRS4R).
▪ Experiència en Comunicació Interna.
▪ Estar familiaritzat amb entorns de xarxes socials (Twitter, Facebook i LinkedIn).
▪ Estar familiaritzat amb plataforma Drupal o similar.
▪ Coneixements bàsics de Photoshop.

Desitjat:

▪ Experiència en fotografia, gravació i edició de vídeo.
▪ Estar familiaritzat amb les plataformes de correu: Get Response, Mailchimp.
▪ Experiència amb Infogram.

RESPONSABILITATS I TASQUES

▪ Donar suport en el disseny i implementació del pla de comunicació de l’Estratègia de Recursos Humans per a personal investigador (HRS4R).
▪ Redactar notícies científiques web i notes de premsa.
▪ Confecció de butlletins interns.
▪ Donar suport en la implementació dels materials corporatius.
▪ Donar suport en la gestió de xarxes socials.
▪ Fer i editar fotografies.
▪ Enregistrar i editar vídeo.
▪ Donar suport en les tasques de manteniment web.
▪ Donar suport en l’elaboració de la Memòria Anual i els actes relacionats amb el 30è Aniversari de la institució i el nou edifici.
▪ Donar suport en la realització de rodes de premsa i esdeveniments.

CONDICIONS LABORALS

▪ Jornada completa: 40h/setmana.
▪ Incorporació: març del 2024.
▪ Salari Brut Anual: La remuneració dependrà de l’experiència i les competències. El rangs salarials corresponen als de la seva escala salarial del conveni col·lectiu.
▪ Contracte: temporal per baixa de maternitat (7 mesos aproximadament).

QUÈ OFEREIXEN?

▪ Incorporació al Vall d’Hebron Institut de Recerca (VHIR), institució del sector públic que promou i desenvolupa la recerca, innovació i docència biomèdica a l’Hospital Universitari Vall d’Hebron (HUVH), l’hospital més gran de Barcelona i el més gran de l’Institut Català. de Salut (ICS).
▪ Un entorn científic d’excel·lència, altament dinàmic, on es desenvolupen contínuament projectes biomèdics d’alta gamma.
▪ Aprenentatge continu i un ampli ventall de responsabilitats en un entorn laboral estimulant.
▪ Oportunitats de formació personal.
▪ Horari de treball flexible.
▪ 23 dies de vacances + 9 dies personals.
▪ Programa de remuneració flexible (incloent xecs de menjador, assegurança mèdica, transport i més).
▪ Corporate Benefits: plataforma online amb importants descomptes en viatges, cultura, tecnologia, gastronomia, esports, etc.
▪ Healthy Offering: gran varietat d’activitats enfocades al propi benestar.

COM APLICAR

Els sol·licitants han d’enviar un currículum vitae complet i una carta de presentació amb la referència “Communication Technician – Maternity leave” a les següent adreça de correu electrònic: seleccio@vhir.org

Termini de presentació de candidatures: 28-02-2024

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *