El Centre de Visió per Computador (CVC) és un centre de recerca sense ànim de lucre amb estatus jurídic independent, creat el 1995 per la Generalitat de Catalunya i la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB).
La seva missió és dur a terme investigacions d’avantguarda que tinguin el major impacte internacional en el camp de la visió per ordinador, promovent la transferència de coneixement a la indústria i la societat.
El CVC busca un-a Responsable de comunicacions i màrqueting institucional, que reportarà a Direcció General i treballarà en un entorn tecnològic, creatiu i de col·laboració amb projecció internacional. Retribució en funció dels valors i de l’experiència aportada.
Funcions
Comunicació externa:
- Comunicació i Màrqueting institucional: Elaboració i seguiment del pla de Comunicació.
- Comunicació corporativa, de producte i interna. Redacció de notes de premsa.
- Divulgació de les activitats i resultats del centre (institucions, mitjans de comunicació, escoles). Organització i Coordinació de diferents tipus d’esdeveniments).
- Suport en les relacions institucionals (organismes públics i privats, nacionals i internacionals).
- Community Manager. Gestió de continguts i dinamització en les xarxes socials.
- Indicadors de comunicació i màrqueting. Posicionament del centre. Mesura de l’impacte.
- Preparació i actualització permanent de la memòria anual d’activitats.
- Imatge (externa i interna): coordinació de la imatge corporativa del centre.
- Suport a tasques de transferència de tecnologia.
- Representar el centre en comitès de comunicació d’organitzacions en què el centre participi (CERCA, ACER, CIDAI, etc.) i actuar com a persona de contacte en associacions.
Comunicació interna:
- Elaboració, aplicació i seguiment del pla de comunicació interna (esdeveniments, newsletter intern, welcome pack).
- Participació en els comitès de comitè de qualitat i igualtat del centre. Responsable de Comunicació.
- Participació en polítiques de Ciència Oberta
Experiència (valorable)
- Coneixements i/o referències en l’àmbit de la recerca i la tecnologia o Divulgació de temes científics.
- Familiaritat en temes tecnològics i innovació.
- Participació en Projectes europeus o d’abast internacional.
- Preferible formació acadèmica en Publicitat i Relacions Públiques, Comunicació Audiovisual o Periodisme.
- O bé formació complementària Màster o Postgrau relacionats amb Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat, Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques, Comunicació Creativa, Comunicació i Màrqueting, Comunicació On Line i Gestió de Xarxes Socials, Comunicació Empresarial i Institucional.
- Experiència: Mínim de tres anys d’experiència dins del món de la comunicació.
Perfil
- Actitud orientada al servei (intern i extern).
- Alta capacitat de comunicació oral i escrita.
- Creativitat i imaginació. Flexibilitat i fluïdesa.
- Autonomia. Iniciativa. Capacitat per la presa ràpida de decisions.
- Visió global. Capacitat per establir relacions a diferents nivells.
- Capacitat receptiva i curiositat per a qualsevol tipus de coneixements.
Competències tècniques
- Domini dels idiomes: Anglès, Català i Castellà, nivell nadiu.
- Domini d’eines ofimàtiques (Word, PowerPoint, Excel…)
- Domini d’eines web 2.0 (buscadors, analytics, disseny portals,
- WordPress).
- Coneixements d’eines de disseny gràfic. Paquet d’Adobe (Photoshop, Indesign, Illustrator i Premier).
Lloc de treball
Cerdanyola del Vallès (campus UAB).
Data límit per presentació de candidatures: 30 de juliol de 2020
Els interessats i interessades han d’enviar el seu CV actualitzat a la següent adreça electrònica: mromero@solidselection.com