Es farà una contractació laboral temporal, a temps complet i amb previsió d’incorporació al 2019
La persona seleccionada s’incorporarà com tècnic/a de comunicació, a l’equip de Mitjans i Comunicació Externa de l’Àrea de Comunicació de la UOC.
Funcions
1. Relacions Públiques amb mitjans
- Posicionar la UOC i els seus portaveus en els mitjans de comunicació de referència.
- Acompanyar i assessorar els portaveus de la UOC en trobades o entrevistes amb mitjans de comunicació.
- Programar rodes de premsa i altres formats de trobada amb la premsa.
- Identificar i fidelitzar els redactors i els responsables d’informatius i programes de mitjans de referència i els de mitjans sectorials clau.
- Gestionar entrevistes, reportatges i articles d’opinió.
- Gestionar les peticions dels mitjans de comunicació i fer el seguiment dels impactes.
2. Redacció i edició de canals
- Elaborar materials informatius en diferents formats.
- Editar els butlletins i trametre’ls.
- Identificar oportunitats de comunicació vinculades principalment a l’actualitat.
- Redactar dossiers, informes, argumentaris o guions per a les intervencions que els diferents portaveus de la UOC puguin dur a terme davant de mitjans de comunicació estatals i, si escau, trametre’ls.
- Editar i actualitzar els canals news.uoc.edu i @UOCNews.
3. Coordinació de projectes
- Dissenyar plans de comunicació específics.
- Coordinar projectes de formació en comunicació.
- Replantejar canals i eines de treball.
- Coordinar projectes de seguiment i millora del monitoratge de l’impacte comunicatiu (mètriques).
- Coordinar la reedició del Dossier de premsa i de la Guia d’Experts i/o altres serveis per a periodistes.
- Fer evolucionar canals o plataformes de comunicació.
Es farà una contractació laboral temporal, a temps complet i amb previsió d’incorporació al 2019.
El centre de treball serà a la seu de la UOC de Barcelona, ubicada a Avinguda Tibidabo 39 de Barcelona.
Demanem
- Formació: llicenciatura/grau i/o formació de postgrau en Periodisme.
- Formació i perfil de periodista digital, avançat en comunicació digital, eines, newsletters, portals de notícies, gestors de continguts, i estratègies de comunicació digitals.
- Domini d’eines ofimàtiques a nivell d’usuari.
- Domini de les eines, canals i estratègies de comunicació 2.0.
- Experiència prèvia mínima tant en mitjans de comunicació com en Agències de Comunicació, o departaments de Comunicació d’Institucions o empreses (mínim 8 anys).
- Capacitat de comunicació i d’expressió oral i escrita en català i castellà.
- Nivel d’anglès a partir de B2 del marc comú de referència, o equivalent al First Certificate.
- Habilitat per a les relacions personals i per a la comunicació verbal i escrita.
- Persona amb un alt nivell d’iniciativa, capacitat d’organització i de treball en equip.
- Capacitat de lideratge i gestió dels projectes assignats.
- Ampli coneixement i domini del sector dels mitjans de comunicació a Espanya i contactes en redaccions dels principals mitjans.
Valorem
- Experiència en gestió de projectes de comunicació corporativa.
- Habilitats en redacció digital.
- Domini d’eines de gestió de continguts i de les eines 2.0 per a la disseminació de continguts informatius.
- Experiència i coneixement del sector educatiu o ensenyament superior.
Rol
Personal de gestió
Per poder inscriure’t a aquesta oferta ho has de fer des del teu espai de candidat/a. El trobaràs fent clic a Uneix-te al nostre equip.
Tancament de convocatoria: 06/12/2018
Més informació