Contracte inicial per sis mesos a Madrid, Barcelona o Manlleu
Lavola Cosustainability és una empresa especialitzada en sostenibilitat, compromesa amb un món més sostenible, aliada amb les organitzacions, territoris i persones, als qui acompanyem en la seva transformació. Inspiren visió i estratègia en sostenibilitat. Aporten solucions per assolir els objectius marcats. Comuniquen per impactar positivament i promoure el canvi.
Busquem una persona autònoma, resolutiva i organitzada, amb experiència internacional i habilitats comercials i de negociació, amb domini de la llengua anglesa i francesa i amb disposició per viatjar, proactiva i exigent, amb bones habilitats comunicatives ,consolidada experiència i coneixements en àrees d’especialització relacionades amb la gestió ambiental, la resistència urbana, l’economia verda, la innovació i/o el canvi climàtic i que senti afinitat amb els valors i objectius de la nostra empresa.
La persona seleccionada s’incorporarà com a responsable de projectes internacionals dins l’àmbit de territoris per donar suport a les solucions de ciutat i territori i residus. Formarà part d’un equip orientat a la cerca i preparació de licitacions internacionals finançats per organismes multilaterals.
Responsabilitats
A l’equip internacional gestionaràs i implementaràs projectes tant a nivell nacional com internacional. Gestionaràs la sol·licitud i la contractació de projectes internacionals a l’Àfrica i Llatinoamèrica, focalitzant el treball a les propostes per a les solucions de ciutat i territori (planificació i avaluacions ambientals i socials) i de residus (plans de gestió de residus i dimensionament d’instal·lacions de gestió i tractament).
Entre les teves responsabilitats destaquen
- L’anàlisi, la identificació i el lideratge de les diferents oportunitats de negoci a nivell internacional. Concretament, identificant les oportunitats internacionals de finançament dels projectes en el sector ambiental i negociant amb els agents potencials del país en destí.
- El desenvolupament i la implementació de l’estratègia comercial pels mercats internacionals.
- La gestió de tot el cicle del projecte des de la redacció de la proposta fins a la implementació, el seguiment i el tancament del mateix.
- La gestió de les activitats planificades, incloent el seguiment i l’enllaç amb els interessats. Caldrà la gestió amb persones expertes en la matèria, fer visites de camp i diverses reunions amb interlocutors diversos (governs ajuntaments, ministeris competents).
- La realització d’avaluacions ambientals i la redacció d’informes i memòries tècniques.
Requisits
- Formació en Ciències Ambientals, Empresarials, Economia, Enginyeria o similar. Es valorarà estar en possessió d’un Màster o Postgrau en l’àmbit d’urbanisme, resiliència o residus. Imprescindible domini de l’anglès (nivell mínim d’Advance/ C1) i francès.
- Experiència en preparació i seguiment de licitacions d’organismes multilaterals (WB, BID, CAF, AFBD, EUROPEAID…).
- Serà imprescindible l’expertesa internacional en projectes relacionats amb territori i/o residus a Àfrica i/o Llatinoamèrica i la predisposició per viatjar.
- Nivell avançat d’Excel.
Oferim
- Contracte inicial de 6 mesos (projecte estable).
- Ubicació del lloc de treball: Barcelona, Madrid o Manlleu.
- Jornada completa en horari flexible. Divendres de 8h a 15h.
- Bon ambient de treball.
- 4 setmanes de jornada intensiva (de 8h a 15h) a l’estiu.
- Retribució negociable segons expertesa aportada per la persona candidata.
- Retribució flexible.
- Projecció i carrera professional dins l’empresa.
- Teletreball (1-2 dies a la setmana).
- Bonus anual per la consecució d’objectius.
- Formar part d’una organització compromesa amb el medi ambient i que vetlla per fer del món un lloc més sostenible.
Les persones interessades han d’enviar el seu currículum a l’atenció de la Sarah Gutiérrez a persones@lavola.com amb l’assumpte següent: Responsable de projecte (Internacional).