A continuació detallem les característiques que es requereixen per aquest lloc de feina.
Propòsit i funcions bàsiques
- Escriure, revisar i donar suport a la redacció de materials comunicatius del CRESIB: notes de premsa, continguts web, memòria anual i altres.
- Coordinar l’escriptura, edició, traducció i producció dels materials de comunicació i divulgació del centre.
- Gestionar i coordinar la producció dels materials corporatius del centre.
- Ser la persona focal i d’enllaç amb traductors, maquetadors, impressors, agències de comunicació externa i altres proveïdors quan aquests estiguin implicats en la producció de materials de comunicació.
- Mantenir un arxiu de tots els materials produïts pel centre
- Gestionar l’estoc de materials de divulgació i corporatius del centre, així com assegurar que aquest sigui sempre suficient
- Coordinar i col·laborar amb la Direcció de Comunicació de la Corporació Hospital Clínic i el CRESIB pel que fa a la redacció de textos i materials pels mitjans de comunicació (notícies, notes de premsa, rodes de premsa, entrevistes etc…)
- Elaborar i mantenir actualitzat el manual d’estil del CRESIB, així com les plantilles (templates) d’ús com a material de comunicació (presentacions power point, cartes etc), i divulgar-ne i garantir-ne el seu ús i aplicació.
- Coordinar, redactar i difondre continguts per a comunicació interna
Funcions auxiliars o secundàries
- Manteniment de l’arxiu fotogràfic del centre
- Elaborar Reculls de premsa anuals i puntuals
Altres: viatges, condicions de treball, horaris especials
- Disponibilitat per viatjar.
Habilitats/Competències
- Compromís: Secundar la missió del CRESIB i contribuir al seu assoliment
- Motivació d’assoliment: Motivació per treballar en equip en un entorn dinàmic, multidisciplinar i internacional, i per contribuir a millorar la comunicació interna i externa.
- Iniciativa: Pro-activitat, cerca i aprofitament d’oportunitats, iniciativa pròpia
- Cooperació: Capacitat i efectivitat tant en el treball en grup així com individualment
- Comunicació: Excel·lents dots comunicatives i de coordinació
Formació/Experiència
- Formació (mínims requerits). Llicenciat en:
· ciències de la comunicació i/o
· ciències de la salut i/o
· ciències de la vida
Es valorarà màster o altra formació en comunicació científica o similar - Experiència (mínims requerits):
· Experiència en comunicació científica
· Experiència en l’àmbit de les ciències de la salut i/o la vida
· Experiència en la redacció de textos relacionats amb biomedicina.
· Es valorarà experiència en centres de recerca, editorials biomèdiques, empreses del sector salut o similars. - Idiomes: És requisit imprescindible el domini tant oral com escrit de català, castellà i anglès. Es valoraran positivament coneixements de portuguès i francès.
- Altres (informàtica): Informàtica a nivell d’usuari avançat. Domini del paquet Microsoft Office.
Més informació a: http://www.b-value.com/info.php?jobid=288